Pechtold: Balkenende draagt bij aan doemdenken

Henk Elegeert HmjE at HOME.NL
Wed Oct 19 08:21:24 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ger wrote:
> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Jammer, hij heeft zijn excuus alweer aangeboden. Waarom, omdat hij
> zijn mening zegt maar weer. Dachten we eindelijk iemand getroffen te
> hebben die wel zijn mond open durft te maken maar die zwakt het
> meteen weer erg af. Lulletje rozenwater is de indruk. Grote mond en
> meteen een sorry erachteraan. Sta nu eens een keer voor hetgeen je
> zegt en meent.
>
> Natuurlijk, het ligt al op straat en dat is moedig van hem, maar pak
> dan toch door. Hij zet zichzelf toch in een erg zwak daglicht zo. Je
> [...]

Het zijn voorbereidingen, Ger. Straks zegt ie (moedig): "Sorry Balkje,
(ok ok, tot dusver niks nieuws, maar dan ..) maar je kunt me de boom in.
We leven in een democratie en daar ga ik over". :)

Nou .. ? ;) Daarna krijgen we de grootste (bestuurlijke) veranderingen
(doorgevoerd) te zien in tijden. Dan kakelen ze wel anders. :)

Henk Elegeert