Machtsvertoon van ????

Ger gmw.arts at HOME.NL
Mon Oct 17 08:19:09 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

De Heel Angels aangepakt, binnengevallen enz.

Het zal liggen aan wat er van de week is gebeurd in den Haag met de arrestaties van potentiele terroristen maar het geeft grote twijfels als ik de media een beetje mag geloven.
Ik zag op de TV straks dat men met groot machtsvertoon, veel mensen, auto's en zelfs chovels dat Home van ze binnen valt. Ze komen buiten met 1 arrestant en dat is het dan?

Ik ken niet de feiten precies maar de indruk geeft niet veel goeds aan. Natuurlijk heel goed dat criminele of terroristische problemen hard worden aangepakt. Maar de wijze waarop, het moment. Of daar ook bij is nagedacht, ik weet het niet. Als er wel over is nagedacht en het gebeurt dus doelbewust moeten we toch vraagtekens zetten bij het verstandelijk vermogen van sommigen die er verantwoordelijk voor zijn.
Ger