Femke Halsema 'bedreigd'

Sat Oct 15 09:58:10 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Bij mij om de hoek in de Kanaalstraat staat vanmorgen een wachttoren
van de politie (raar gezicht, trouwens - het is net of er naar olie
geboord wordt). Voor het huis van Femke Halsema. Dat zal dus wel iets
te maken hebben met de zogenaamde 'terreurdreiging' die er van getrei-
terde Moslims zou uitgaan.

En nu weer kruisraketten om Iran aan te vallen... het zal dus alleen
maar erger worden, lijkt me. Nederland is onder Aso het meest fascis-
toide landje van Europa geworden. Een paar jaar geleden liepen we nog
te hoop tegen Haider en Schussel in Oostenrijk. Nou, we zijn inmiddels
zelf een heel eind verder heen.

De generatie van mijn ouders heeft het steeds opnieuw over de bezet-
tingsjaren. Die zouden minder erg zijn geweest dan wat we momenteel on-
der Aso meemaken. Verbaast me niets...

Wat een gekte !
Wat een teringland hebben ze er toch van gemaakt.