Den Haag Gisteren

Ger gmw.arts at HOME.NL
Sat Oct 15 09:55:05 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Is ook weer zo maar die bedoel ik niet. Alhoewel SA ook slechts 19 is waar
toch een is die leeftijdsgroep een bepaalde aantrekking vanuit kan gaan.
Misschien zeg ik het beter door te doelen op de kring er wat verder omheen
of die dat misschien wel zouden willen. We moeten ze ook niet stimuleren of
er op die wijze de aandacht op vestigen. Ik zeg niet dat men het allemaal
verkeerd deed hoor, maar enige rekretutiemedewerking is ook niet wat de
opzet is.
Maar oke, het is een afweging en ja, daar komt altijd kritiek op.

Ger