Den Haag Gisteren

Ger gmw.arts at HOME.NL
Sat Oct 15 08:11:26 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

De inlichtingendiensten hebben blijkbaar goed werkt gedaan als we Donner mogen geloven. Vooruit voor hem, deze keer, ik zal je geloven.
Maar het het hele verhaal komt mij wat vreemd over al ken ik natuurlijk niet alle details en zullen we nooit allemaal kennen. Op 3 plaatsen mensen arresteren die wat van plan zouden zijn. Goed gedaan jongetje Donner.
Maar dan alle beveiligingen daar in den Haag. Men wist dat ze op zoek zijn naar wapens wat wil zeggen dat ze die misschien nog niet hebben. Wisten ze dat niet?
Wel wist men exact waar ze zich schuil hielden, heel precies en op dat moment. Moet ook wel anders kan je ze niet gaan aanhouden. En toch gaat men op andere plekken paniek zaaien, op plekken waarvan je zeker weet dat ze niet zijn.

Is dat iets van de mensen bang houden? Den Haag zal het allert noemen.

Zoiets als: Iemand bedriegd Wilders te vermoorden. je weet precies wie en die gaan we pakken. Die woont of verblijft in den Haag en je gaat er op af. In Venlo leggen we een cordon ME om Wilders heen omdat anders die vent die in de den Haag zit hem wat aan zou kunnen doen. Klinkt toch een beetje onlogisch, lijkt me.

Ik heb niet alle gevens natuurlijk, maar zo kwam het mij over, het hele verhaal.

Ger