Grapjes...

Henk Elegeert HmjE at HOME.NL
Fri Oct 14 17:30:33 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

e.ouwehand1 wrote:

> [...]
> (Europe/Amsterdam) het volgende geschreven:
>
> knip

> knip
>
> niks mis met (mokumse) humor. houd ik erg van.

> ik viel niet over je bedoeling, maar over wat het mij deed, marc.

> ik heb niks tegen die kritische ondertoon.
> hoogstens dat ik zelf aarzel als het gaat om een onderwerp als de homo
> strijd, en ook aarzel om iemand aan te spreken op zijn of haar
> geaardheid. ook in een grapje. vandaar dat ik het anti-discriminatie
> artikel erbij haalde. ik ben bang dat waakzaamheid altijd geboden zal

Eens Elma. Ik viel op mijn beurt niet over je waakzaamheid, maar over de
vorm, die vond ik wat kort door de bocht gaan, en juist dan word ik
allert. :)

Temeer als er op zo'n moment grootheden bijgehaald worden als een ww2,
en zaken in verband worden gebracht met verschrikkingen in de duitse
concentratie kampen. Dat legt dan wat mij betreft een nog zwaardere druk
op diegene die iemand ergens van verdenkt/beschuldigd. Dat terwijl er op
dat moment nog geen spoor van een bewijs is.

Je hebt natuurlijk recht op je eigen gedachten, Elma.

 > ik denk dat ik er daarom over viel.

> ik gebruikte U omdat ik boos werd op henk elegeert.

Sorry excuses, maar kan gebeuren inderdaad. Moeten wij daar nog (nader)
op terug komen, Elma?

> niet op jou.
> dus, wees gewaarschuwd als ik je met u ga aanspreken. ;)

Aj .... ok. ;)

Henk Elegeert