Laat maar Bush, dat doen wij wel voor je

Ger gmw.arts at HOME.NL
Fri Oct 14 13:12:15 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dat bedoel ik maar Mark, ik vraag me dat ook vaak af.
Het braafste jongetje willen zijn denk ik. Je gaat je steeds afvragen in wat
voor idioot land je eigenlijk leeft. We hebben vaak Belgenmoppen verteld
maar wat zullen ze in veel buitenlandse regeringskringen vaak lachen om die
halve zolen uit de polder. De kleine man wat minder en hopla, alsjeblief
meneer Bush.

Ger