Grapjes...

e.ouwehand1 e.ouwehand1 at CHELLO.NL
Fri Oct 14 12:37:57 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dr. Marc-Alexander Fluks heeft op donderdag, 13 okt 2005 om 19:48
(Europe/Amsterdam) het volgende geschreven:

knip

>  Was ook
> eigenlijk wel leuk.

knip

niks mis met (mokumse) humor. houd ik erg van.

> Wat ik precies met die grap over Dittrich bedoelde moet iedereen zelf
> maar uitmaken. Maar hij was wat mij betreft wel leuk bedoeld

ik viel niet over je bedoeling, maar over wat het mij deed, marc.

>  en had
> de kritische ondertoon dat hij zich als politicus teveel met de homo-
> strijd bezighoudt.

ik heb niks tegen die kritische ondertoon.
hoogstens dat ik zelf aarzel als het gaat om een onderwerp als de homo
strijd, en ook aarzel om iemand aan te spreken op zijn of haar
geaardheid. ook in een grapje. vandaar dat ik het anti-discriminatie
artikel erbij haalde. ik ben bang dat waakzaamheid altijd geboden zal
zijn waar het om discriminatie gaat. ik denk dat ik er daarom over viel.

> Ik hou wel van dat soort kwinkslagen... Maar het is Mokumse humor, dat
> is natuurlijk weer wel zo. En het woord 'U' bestaat bij ons niet...

ik gebruikte U omdat ik boos werd op henk elegeert.
niet op jou.
dus, wees gewaarschuwd als ik je met u ga aanspreken. ;)

gr elma