VVD gaat ervaring opdoen alvast

Ger gmw.arts at HOME.NL
Fri Oct 14 09:23:56 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Een overduidelijke economische move daar in Enschede Henk. Leuk.
Meneer Hattenboer is horecaondernemer, kroegbaas dus zag ik staan.
Niet alleen vliegen de vrouwen de bijstand uit zal hij denken, ze krijgen er
een relatie bij en gaan dan makkelijker een avondje uit met een nieuwe
partner.
Goed plan van de fractievoorzitter.:)))))

Ger