Brinkhorst: Seniorenmoment?

Ger gmw.arts at HOME.NL
Thu Oct 13 10:40:40 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Je loopt niet voor hoor Lenny, zoals altijd lopen wij achter natuurlijk. Als
de wereld vergaat moet je in Holland gaan wonen daar gebeurt altijd alles
veeel en veel later door politieke vertragingen.
Maar toch een kunst he om dingen die voor de mensen in totaal duurder
gemaakt willen worden door de minister een service te noemen.
Mocht je echt grote problemen hebben met al dat geld moet je het maar even
laten weten en meld ik je wel mijn rekeningnummer.

Ger