Manifest vervolgd

Wed Oct 12 00:45:52 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Henk Vreekamp <vreekamp at KNOWARE.NL>:
>Je oefening in logisch positivisme deed me naar Ayer grijpen, Marc.
>Inderdaad, de aangevoerde causaliteiten zijn "leeg".

 :-)

 ...en ik moest juist weer aan Minkowski-diagrammen denken...

 Ik vond dit stuk overigens wel beter dan het vorige. Maar er staan ook
 nu rare dingen in (en zoeken naar 'hervormingen' ligt natuurlijk voor
 de hand). Ik begrijp best dat de auteurs niets van causaliteit afweten
 maar aangezien enige slimheid hen niet kan worden ontzegt, is het wel
 raar ze causaliteit te zien 'violeren'.

>Of zitten de homo's en de Rozenkruisers erachter, Marc?

 Ik vermoed dat Rozenkruisers als geen ander causaliteit violeren  :-)