VVD-woordvoersterMedia

dirkie geensloof at YAHOO.COM
Tue Oct 11 08:00:11 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Er zijn hele volkstammen die, jammer genoeg, onder de
indruk zijn dat de Vrede Vrijheid en Democratie partij
in enigerlei opzicht liberaal en democratisch is. Geen
van beide dus. De VVD is nu, en is altijd geweest een
regeringspartij. En dan niet in de trant van
'deelnemen aan de regering', maar meer in de zin van
het handhaven van de bestaande overheidsmacht. Bij
voorgestelde democratische vernieuwingen liggen ze
altijd dwars, en liberaal is ze alleen als het de
machtstructuur niet beinvloedt of aantast. Als je,
over de jaren, hun politieke positionering bekijkt dan
is het  consistent met dit principe. Handhaving van de
bestaande orde. Als er eens wat schijnbare beweging
inzit wordt een figuur als van Baalen gevonden om het
de kop in te drukken. Soms zelfs op korte termijn, zie
het Pim F. kabinet,  instappen om het vernichtungs
proces te begeleiden.
Dus wordt het nieuwe omroep-plan voor 250% gesteund
door de VVD, die vindt en ze zijn daar niet alleen in,
dat het nieuws van NOVA, Buitenhof e.d. veel te
onafhankelijk is geworden.
En dat past niet in Het grote Plan.
D66 zou dwars moeten liggen maar doet dat niet. Net
zoals ze er allang uit hadden moeten stappen, dat ze
dus ook niet deden. Er is een Ameri-kans gezegde dat
het precies uitlegd:
You have to go along to get along, in gewoon Hollands
als je je niet gedraagd kom je 'nooit' meer aan bod.
En alhoewel kortzichtig dat is de D66 lijn. Ze weten
wel beter maar ja de konsekwenties zijn te groot. Dus
laten we Pechtold maar wat mompelen over de hypotheek
aftrekken, alsof dat zo'n pretje is.

Lenny die zich afvraagt hoeveel medelevenden weten dat
 50 van de 55 ondertekenaars van de 'Declaration of
Independence" Vrijmetselaars waren, waaronder George
"I cannot tell a lie" Washington?
Voor de tekst:
http://www.usmilitaryhistory.com/declrind.htm
Voor meer interressante informatie Google Skull and
Bones houdt je in ieder geval van de straat.
Dirkie ook wel lenny of whatever
Skull&Bones uitzending morgen niet moet missen of het
Googelen:

--- Ger <gmw.arts at home.nl> wrote:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Ik zit momenteel even te kijken naar het debat in de
> Thorbeccezaal.
> Heel leuk met de VVD aan het woord en ik heb veel
> medelijden met Bert dat
> hij met zo iemand moet samenwerken. Daar moet je
> hoofdpijn van krijgen.
> "Ik moet het nog uitwerken met de heer Bakker maar
> ik kan u alvast wel
> vertellen wat het wordt." Tja, D66 zit er ook nog
> bij dus we moeten maar
> doen alsof ze ook nog wat mogen zeggen.
> Ze zal eerst de vragen moeten leren begrijpen en
> [...]

Yahoo! Music Unlimited
Access over 1 million songs. Try it free.
http://music.yahoo.com/unlimited/