Toekomst publiek omroep (was: Nou ja...)

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Mon Oct 10 08:49:42 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Je bent een kannibaal, Marc! Schaam je, "niemand meer geinteresseerd in
kunst en cultuur"? Ik zat gisteravond in een bomvolle Domkerk te luisteren
naar de koralen van Cesar Frank die op de eeuwenoude plavuizen werden
gevisualiseerd door een Belgische ballerina. De Utrechtse Culturele Zondag,
een idee destijds van de links-populist Henk Westbroek.

Je bent *dus* erger dan de populisten... Mond spoelen en voor straf twintig
rondjes extra zwemmen!

hv,u
------