VVD-woordvoersterMedia

Ger gmw.arts at HOME.NL
Mon Oct 10 12:31:27 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ik zit momenteel even te kijken naar het debat in de Thorbeccezaal.
Heel leuk met de VVD aan het woord en ik heb veel medelijden met Bert dat hij met zo iemand moet samenwerken. Daar moet je hoofdpijn van krijgen.
"Ik moet het nog uitwerken met de heer Bakker maar ik kan u alvast wel vertellen wat het wordt." Tja, D66 zit er ook nog bij dus we moeten maar doen alsof ze ook nog wat mogen zeggen.
Ze zal eerst de vragen moeten leren begrijpen en verstand van de media verwerven.

De NPF doet het geweldig, dat is zo als zou moeten, dus schaf het maar af.
Het voorliggende plan wilen we niet maar doe toch maar.
Ik heb met je te doen Bert. Laat haar gaan dan hebben volgend jaar een staats-TV.

Ger