EU commissioner slams holidays was ...Re: Nou ja Bert

Ger gmw.arts at HOME.NL
Mon Oct 10 10:39:05 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> Nou Ger, dan heb je europa nog, he... :(

Daar hoeven wij toch niet naar te luisteren, dat doen onze grote leiders
toch al voor ons. Ze doen precies wat ze daar willen, daar hoef ik me geen
zorgen om te maken.

>  > Zou ik mischien een kansje maken om weer mee te mogen doen? :)))))
>
> We wachten tot je in de bijstand zit jongen. Kijken we dan wel wat voor
> klusje voor ons allemaal nog kunt doen voor de gemeente, he. Wat zeg je,
> BMW-auotootjes in elkaar zetten in Venray? Te laat jongen, ze hebben er
> maar 1500 (nog zo'n 400 boven het gemiddelde) arbeidplaatsen te
> vervullen. Heeft de gemeente in een keer uitbesteed. Geweldig
> verhaaltje. Daar is geen plaats meer voor je, hoor.

Na een ombouwtje misschien kinderopvang?????

> Je wilt een baan ivm je vrouw, je kinderen.... Oh ...je huis, zeg je?
> (now you're talking) Tja, das alleen maar weggelegd voor mensen die een
> baan hebben en ook kunnen houden, he. Oh en je hypotheekaftrek, tja,
> idem he. Maar Ger, wat moet je ook met een heel huis als je geen baan
> hebt? ;) Bovendien jongen, die Polen zijn veel goedkoper. En zelfs in
> China werken ze harder.

Je hebt gelijk maar ik zal mijn huisje wel gaan missen denk ik. Misschien
dat er een kamer verhuurt wordt door de Pool die het koopt of zo.
Zonder gekke: je moest eens weten hoeveel er hier al zijn verkocht aan Polen
die hier uiteraart volkomen legaal werken en veel geld verdienen.
In de zondagskrant stond hier gisteren een advertentie van een Poolse
kapster voor aan huis. Uiterst legaal natuurlijk en die betaald uiteraard
netjes haar belastingen van de 8 Euro wat ze vraagt voor te knippen.
De reguliere kapperszaken in de buurt vinden het niet erg hoor, zo'n
dametjes welke hier woont en waarvan de man zich krom werkt ergens hier in
de tuinbouw moet toch ook wat te doen hebben.
Ze geven haar dus alle vrijheid daarin, sociaal he? Zpuden die kappers lid
zijn van D66?

> Ha die Ger, je leert snel, zie ik. :)
> Idd, hoor. Je hoeft niet meer na te denken dat doen onze regeringen
> voortaan wel voor je. Kijk maar ....

Uhhhh, niet meer nadenken? Hoe moet ik dadelijk dan gaan kiezen voor de
ziekteverzekering?
Of zou de regering dat ook doen voor, zo maar uitzoeken voor me wie me ziekt
maakt.

Ger