Bush in opdracht van God

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Sun Oct 9 08:43:46 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ja, ik las ook dit persbericht van de BBC. De documentaire bevat o.a.
citaten van Palestijnse politici die een persoonlijk onderhoud genoten met
Bush. Uitgerekend deze Bos moet nu dan religieuze fanatiekelingen
bestrijden. En als een wat nuchterder Min van BuZa de inval in Irak
betwijfelt, moet'ie z'n kop in het zand steken van de woestijn die Balkje-2
heet.

Ik herinner me trouwens nog goed zijn eerste toepraak na de terreuraanslag
op het NewYorkse WTC op 11 september 2001: de derde zin bevatte een frase
van we beginnen een "kruistocht tegen"... Over christelijk orientalistisch
fundamentalisme gesproken...

hv,u
------