Heel moedig van Pechtold

Ger gmw.arts at HOME.NL
Sun Oct 9 08:03:49 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Niet te geloven Martijn, we zijn het 2 keer achtereen eens met elkaar.
Zo verschrikkelijk dom. En ja hele domme dingen gebeuren doorgaans door niet
zo'n slimme mensen. Je dient jezelf dus af te vragen of de juiste personen
wel aan het roer staan bij ASO maar zeer zeker ook bij D66. Droevig voor je
als je daar straks uit armoede weer op moet gaan stemmen toch?
Niks op tegen hoor, misschien een goed voorstel voor het congres volgende
maand van D66, dom zijn moet mogen of zo?

Ger