Nou ja Bert

Ger gmw.arts at HOME.NL
Sun Oct 9 13:16:52 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Net Buitenhof gezien, en zij was wel sterk.
Bijkomende effecten draai je maar gewoon omheen. We maken een lidmaadschap van minimaal 24 euro en hopla, klaar weer. ja hoor, en dan zijn al die mensen al meteen weer lid natuurlijk. Speciaal al die mensen die niet naar Buitenhof en zo omzien. En als ze nu geen lid worden, dan schaffen we de hele publieke omroep maar af? Of je gelooft weer wel of niet....... Geloven doet Balkenende wel voor, je nog een paar.
Ik heb je een keer of 8 horen zeggen, ik geloof dat....... Nou daar basseer je je op en wil je besluiten over nemen. Ik geloof, dat betekent dat je het niet zeker weet en dus speel je met grote risico's. En financieel? Sorry hoor, geen kaas van gegeten als je het mij vraagt. Van te voren even met Zalm nog doorgesproken of zo? Hoe kunnen we het minimaliseren en toch maar hopen dat dezelfde programma's in stand blijven?
D66 wil zo graag bestuurlijke vernieuwing maar wat de media aangaat terug naar voor de oorlog of rond die tijd. Zuilen dus. En vooral bezuinigen. Bezuinigen mag hoor als daar politieke wil voor bestaat maar zeg het dan gewoon.
Sorry hoor, erg zwak.

Ger