D66 en de homostrijd gekwantificeerd

Sun Oct 9 12:04:52 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Mark Giebels <mark at GIEBELS.ORG>,
>Het aantal zetels lijkt me irrelevant voor relativering. Van groter
>belang is het aantal actieve leden van de partij en het aantal webpaginas.

 Mogelijk. Men kan het ook 'relativeren' door het aantal te delen door dat
 van een neutraal woord dat vaak op een website voorkomt. Maar dan wordt
 het eerder een studie naar het taalgebruik. Ik filter liever het effect
 van de partijgrootte er uit.

 Hoe dan ook, dit resultaat (behalve dat voor de SGP) verrast me niet erg.
 Nederland gaat naar de klote en D66 steekt de kop in het homozand.