Spoeddebat: Ook ik sta achter Ben Bot !

Ger gmw.arts at HOME.NL
Thu Oct 6 19:39:43 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dat is niet het enige Mark.
Het is, hoewel je dat niet voorop zou mogen zetten, toch ook in het belang
van D66, en dan even toch electoraal gezien de enige weg zichzelf nog te
redden.
De grote fout gemaakt 2 jaar gelden door dit ASO-zooitje mogelijk te maken
is dan maar iets hopen waar ze van hebben geleerd, is dat zo, dan kan je
over vergeven nadenken.
Nog begrijpelijk ook natuurlijk dat een fractie als D66 graag wil regeren
maar niet ten koste van alles, maar het is gebeurt helaas.
Wat er vanmiddag ten toon gespreid werd kan toch niet in een democratie en
wie dat wel vindt is in mijn ogen geen democraat. Alles wat democratie heet
werd aan de kant geschoven door het CDA. Zelfs de PvdA werd uitermate vals
beschuldigd zonder ze in bescherming te willen nemen. Had was gewoon een erg
slappe maar keiharde leugen wat er gezegd werd. Met gelukkig als effect dat
hij zichzelf belachelijk maakte door de reactie van die partij. Meer in de
zin van, even reageren maar ga er verder maar niet op in, Harry Potter is
tenslotte ook maar een sprookje. In de handelingen van de tweedekamer van 18
maart toen staat het zwart op wit, maar onze minister president is een
persoon die denkt deze strohalmen nodig te heben, en dat zal ook wel, om
zich te redden en een houding te geven. Dat is ook de persoon die ons
vertegenwoordigd in de VN zoals hij vol trots nog even aangaf vanmiddag,
laten we ons aub maar diep schamen er mee opgescheept te zitten.

We ouwehoeren hier heel wat af, eens of niet eens met elkaar, maakt niet
uit, dat creeert een discussie. Ik denk dat we het zo langzaam eens worden
dat het niet meer kan. Dit is dus echt beschamend. Als ik al lid zou zijn
van D66 en men neemt dit weer voor lief zou dit dé reden voor mij zijn op er
mee te stoppen.
Er moet toch nog ergens wel wat schaamtegevoel bestaan, hoop ik dan maar.

Ger