Spoeddebat: Ook ik sta achter Ben Bot !

Mark Giebels mark at GIEBELS.ORG
Thu Oct 6 18:57:27 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Volgens de Volkskrant heeft Balkenende gezegd: ‘Het is geen regeringsbeleid om vraagtekens bij Irak te zetten’. Simpele vraag aan de D66 fractie is dan dus of je nog vertrouwen kunt hebben in een premier die bewust de oogkleppen ophoudt, en, wat nog erger is, de kamer en de burgers het zicht op de waarheid bewust onthoudt? Lijkt mij niet....

Zeker niet als hij hier een gewoonte van maakt en we dus het risico lopen ons in andere grote en kleine rampen te storten...

Vaak wordt gezegd dat het landsbelang is om een coalitie voort te zetten. Nu is het duidelijk landsbelang om er zo snel mogelijk mee te stoppen...

Zou ook wel leuk zijn, D66 laat het kabinet vallen vanwege abjecte normen en waarden van de CDA premier....

Groeten,
Mark Giebels