Radio4 verdwijnt mogelijk uit de ether: Nederland 3 ook

Henk van Lingen henk at VANLINGEN.NET
Thu Oct 6 13:31:31 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On Thu, Oct 06, 2005 at 01:17:55PM +0200, e. ouwehand1 wrote:

> he bah
>
> radio 4, mooi klassiek, mag niet weg vanmij.
> radio 3 is voor een andere doelgroep dan ik. welke argumenten hadden
> ze, want is imo zeer populair r3?

Marc bedoelde met Nederland 3 de TV zender neem ik aan en niet
Hilversum 3 a.k.a. Radio 3, dat nu for some obscure reason 3FM genoemd
schijnt te worden.

De TV zenders uit de ether was al iets langer aangekondigd. Is ook een
iets ander verhaal, lijkt me. Ik kijk geen TV in de auto en ook niet
op zolder waar ik achter de PC zit en via de ether naar Radio 4 luister.
(Helaas dankzij de horizontale terreur altijd naar hetzelfde soort
uitzendingen. Je luistert immers doorgaans op dezelfde tijdstippen. Ik
vaak 's avonds laat en dan hoor je altijd Jazz of klats boem knerp
uit Timboektoe. (Luister overigens graag naar Jazz, maar op deze manier
hoor je nooit meer Bach, bijvoorbeeld))

Groeten,
--
|  (o-  Henk van Lingen                       Utrecht, The Netherlands |
|  /\                                       http://henk.vanlingen.net/ |