UWV staat boven de wet blijkbaar.

Wed Oct 5 21:51:24 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Klopt Ger, een ramp...

Iedereen is zijn premies kwijt, percentages, jarenlang,
en als je al een recht hebt, dan verzeil je in Kafka-land, gruwelijk.

Ben jij nog net te woord gestaan, dat is uitzondering, geen regel.

Ik gun iedereen de vrije keuze van een WAO- en WW-verzekeraar/afhandelaar.
Een centrale pot mag van mij, maar overgeleverd zijn aan de nukken van een
eigen-rechter spelende moloch is onmenselijk.

Fritz