positie patienten (was:DBC's (was: ... verzinsel))

dirkie geensloof at YAHOO.COM
Wed Oct 5 09:59:21 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Zonder in teveel details te treden..
Hier zijn net verschillende ziektekosten verzekeraars
door de "verzekerings OPTA" een boete van 24 millioen
opgelegd door het onterecht afwijzen van "disability
claims" zeg maar WAO..
Daarom kunnen velen, met deze uitspraak in hand en als
ze voelen onrechtmatig gekort te zijn, de verzekeraars
legaal aanspreken voor vergoeding en geleden pain en
suffering..

Bestaat er in NEEderland voor dit soort situatie een
onafhankelijke "OPTA" zoals hier?
Of hoe werkt dat?

Dirkie rollin'deep vanuit dat verschrikkelijk
a-sociale Amerika

=== message truncated ===

http://mail.yahoo.com