'Vrijzinnig democratie' vs. 'sociaal-liberalisme'

Mark Giebels mark at GIEBELS.ORG
Tue Oct 4 16:21:30 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Die marc toch altijd met zijn tekstanalyses.. Je bent er nog wel eentje vergeten, de meest relevante: 'Sociaal-liberaal' staat namelijk helemaal niet in de tekst, slechts in de begeleidende inleiding en conclusie. In de tekst zelf heeft onze Boris het drie keer over progressief-liberaal en drie keer over vrijzinnig.... Kan geen toeval zijn. Hij vindt dat sociaal-liberale zelf waarschijnlijk ook maar niks.

Groeten,
Mark Giebels