De zaak van het plakkende pluche

Martijn Meijering mmeijeri at XS4ALL.NL
Sun Oct 2 21:49:25 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> ken je mensen die tenenkrommend over boris d praten nu?
> ik vind dat je dat risico als politicus en als partij eigenlijk niet
> moet willen nemen

Ook niet als je vindt dat de koers de juiste is, dat hervorming hard nodig
zijn?

> errug bescheiden doelstelleing, maar alla vooruit

Klopt, erg bescheiden, maar de maatschappij is - helaas - nog niet toe aan
radicale hervorming van de arbeidsmarkt, de woningmarkt, de pensioenmarkt
en het belastingstelsel. Hopelijk kan deze coalitie na de volgende
verkiezingen het uitstekende werk van de afgelopen jaren voortzetten. En
dan liefst met een zo groot mogelijk D66 en een zo klein mogelijk CDA.

> sja klopt
> ik wil ook graagh het mes in die subsidies
>
> pvda met groen links en sp en d66 en christenunie gedoogsteun van wie
> die wil geven?

Maar dit is een breekpunt voor het CDA. Tandenknarsend mee akkoord gaan
dus, wat mij betreft.