De zaak van het plakkende pluche

e.ouwehand1 e.ouwehand1 at CHELLO.NL
Sun Oct 2 21:39:36 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Martijn Meijering heeft op zondag, 2 okt 2005 om 21:31
(Europe/Amsterdam) het volgende geschreven:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> Het bedrijfsrisico om de bijwagen van een CDA-VVD regering te zijn
> bedoel
> je?

yep

> Daar zit wel wat in. Maar ik ben het er niet mee eens dat er principes
> overboord zouden zijn gezet, dat er nu gezwalkt wordt of dat D66 uit de
> regering zou moeten stappen.

ken je mensen die tenenkrommend over boris d praten nu?
ik vind dat je dat risico als politicus en als partij eigenlijk niet
moet willen nemen

> Het plan lijkt nu te zijn om hervorming van
> de zorg en de energiemarkt nog af te maken en verder alleen nog
> anderhalf
> jaar op de winkel te passen en niet al te veel onrust meer te
> veroorzaken.

errug bescheiden doelstelleing, maar alla vooruit

> Daarnaast krijgt de achterban wat extra geld en mag D66 nog een beetje
> blaffen voor die achterban zolang ze maar niet bijten. En ik steun dat,

sja

> want meer zit er op dit moment niet in. Van een CDA-PvdA regering
> verwacht
> ik op dit moment erg weinig. Een van de weinige goeie dingen die de
> PvdA
> nu bepleit is flink snoeien in de landbouwsubsidies, maar ik zie niet
> in
> waarom de PvdA daar in de onderhandelingen met het CDA meer uit zou
> kunnen
> slepen dan D66 en VVD. En bovendien is het natuurlijk een Europese
> kwestie.

sja klopt
ik wil ook graagh het mes in die subsidies

pvda met groen links en sp en d66 en christenunie gedoogsteun van wie
die wil geven?

gr elma