positie patienten (was:DBC's (was: ... verzinsel))

Sat Oct 1 02:59:21 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Laten we kotsen van dat paternalisme... Dat Hollandse fascisme

Hoor ik een moslima dat ze een broek mag dragen,
op haar werk,
andere vrouwen moeten een rok aan,
en begrijpen ze het nog ook omdat ze niet geloven.

Getsie het zit zo diep, dat polderpaternalisme.
Alleen al vragen waarom een vrouw een broek wil dragen,
laat staan het beoordelen of hun reden genoeg is of niet,
kots kots kots...