ASO=SO

e.ouwehand1 e.ouwehand1 at CHELLO.NL
Mon Nov 28 13:41:05 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

lieve bert, of iemand anders van deze lijst: wat betekent SO in het
subject nu?

en ik had nog meer vraagjes, ik mail ze maar weer:

ik heb vraagjes tjerk:

> Ik durf het bijna niet te schrijven (want de link zal wel weer
> verkeerd zijn
> of zo), maar lees dit:
>
> http://www.nrc.nl/binnenland/artikel/1132898809134.html :

waarom durf je het bijna niet te schrijven?
ik lees er niks mis mee, voor d66 ogen?

enne:

> De daling doet zich voor onder mensen tot 45 jaar. Bij ouderen bleef
> het aantal uitkeringen gelijk.

als die < 45 jarigen allemaal fit zijn, prachtig toch?
en ger kan even zoeken of dat ook zo is? ;/

> Onder mannen was de daling tweemaal zo hoog als onder vrouwen. Het
> aantal mensen met een WW-uitkering daalde licht: van 329.000 eind juni
> tot 322.000 eind augustus.

de economie trekt aan?
ook zonder aso?

>  Het aantal arbeidsongeschiktheidsuitkeringen nam dit jaar af met
> gemiddeld 5.000 per maand. Eind augustus werden er nog 922.000 WAO-,
> Wajong- en WAZ-uitkeringen verstrekt. De daling komt onder meer
> doordat werkgevers nu bij ziekte twee jaar loon doorbetalen in plaats
> van een jaar.

en de nieuwe wet werkt bij de werkgevers, prima toch?
de veroorzaker betaalt. vind ik heel juist.
een werkgever moet opdraaien voor de consequenties van onverstandig
ondernemen?

gr elma