PvdA wil verplichte anticonceptie

e.ouwehand1 e.ouwehand1 at CHELLO.NL
Mon Nov 28 13:29:19 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Tjerk Jouwstra heeft op maandag, 28 nov 2005 om 10:17
(Europe/Amsterdam) het volgende geschreven:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>

> Ik zou met dit soort vergelijkingen oppassen: Adolf hield van de
> opera's van Wagner, maar ik ook. Is daarmee Wagner fout, of ik ook?

dank tjerk. :)
je vindt woorden waarnaar ik heb lopen zoeken.
ik hoop dat ze hun doel bereiken. ;)

> Mijn omgeving raadde me toen aan een vertrouwensarts in te schakelen,
> maar ik was niet zeker van de mate van onopgemerktheid, waarin deze in
> een dorpse omgeving te werk gaat en heb uiteindelijk met mijn oom en
> tante gesproken, die mijn visie over de te losse handjes van hun
> schoonzoon deelden. Het meisje en haar zusjes zijn nu twee vrolijke en
> ravissante pubers, die gelukkig bij hun ouders leven. Maar dergelijke
> besluiten blijven moeilijk.

ik herken zo'n moeilijk besluit uit mijn eigen omgeving.
helaas moet ik achteraf zeggen dat ik wou dat ik zelf eerder had kunnen
en durven ingrijpen.
het is moeilijk in grensgevallen waarin (nog) geen sprake is van
misdadigheid, maar wel duidelijk de belangen van de kinderen worden
geschaad.

gr elma