VVD-splijtzwamscore AHA (2)

Sun Nov 27 21:39:09 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Tjerk Jouwstra <tjouwstra at WXS.NL>,
>Wat leeswerk voor je: de biografie over Mao van onder meer Jung Chang en de
>laatste van Thomas Ross over een (fictieve) aanslag op AHA.

 Tjerk, ik raak voorlopig geen boek meer aan...

 'De Hand van God' heet dat AHA-boek. Het gaat over Joden (!) die AHA
 willen vermoorden en de schuld in de schoenen van Moslims willen
 schuiven. Tja, wat zegt een mens over zo'n verward idee ?
     http://www2.rnw.nl/rnw/nl/themes/cultuur/taal/handvangod_recensie011105?view=Standard

 Schreef die Ross niet dat boek waar Van Gogh z'n laatste film over maakte ?
 Vorige maand op TV - ik begreep er helemaal niets van, zo onsamenhangend
 was het. En nu weer: Joden...