VVD-splijtzwamscore AHA (2)

e.ouwehand1 e.ouwehand1 at CHELLO.NL
Sun Nov 27 14:50:59 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Mark Giebels heeft op zondag, 27 nov 2005 om 07:20 (Europe/Amsterdam)
het volgende geschreven:

> Dat is vreemd Elma. De URL die ik je gaf was immers een google search
> waarbij de paginas met het woord Wiegel erin niet worden getoond.

je zocht hierop:

> "land van ooit" hirsi -Wiegel

en er staan nog heel veel woorden meer in. dat doet google zo. ;)

> Welnee, dit is geen PR probleem, dit is politieke overtuiging.

grin ;)
waar ze imo lAst van heeft is hoe ze overkomt.
wiegel b.v. heeft het alleen maar over haar 'toon'
bolkestein, net nog in buitenhof te zien/horen, wees daar ook al op en
voegde er snedig aan toe dat als mensen het vooral over de toon hebben,
dat ze dan vaak niets over de inhoud zeggen. ;)

> :-). Maar zowel Wiegel als Hirsi Ali hebben zich toch nooit laten
> bespelen door van Aartsen...?

LOL, nee klopt, het was een wensdroompje/nachmerrie van van A denk ik ;)
maar hij heeft wel gezegd dat hij wil dat ze ophouden met ruziemaken,
en hirsi ali heeft met een gehoorzaam lachje gezegd dat ze dat zal doen.
je mist veel als je geen nederlandse tv kan zien. ;)

gr elma