VVD-splijtzwamscore AHA (2)

Mark Giebels mark at GIEBELS.ORG
Sun Nov 27 07:20:04 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

----- Original Message -----
From: "e.ouwehand1" <e.ouwehand1 at chello.nl>

> grapjas, je dicht haar mythische krachten toe. ;)

Haha, da's waar, maar ze heeft er vast een flink aandeel in.

> ik vind in je lijst met urls trouwens alleen maar dat ze donner en
> wiegel typische bewoners van het land van ooit vindt, en ik moet
> haar daar eigenlijk wel gelijk in geven.

Dat is vreemd Elma. De URL die ik je gaf was immers een google search waarbij de paginas met het woord Wiegel erin niet worden getoond.

> o, een halfnaakte mooie vrouw is nooit weg, maar aldOOr, ook
> tijdens iets dat verder wel kwalitatief goed bedoeld schijnt te
> zijn is mij teveel trivialiteit.
> en ik ben van de school van gelijk bloot, dus graag ook wat blote
> mannen naast BoBo's tijdens de kwizzen. ;)

En die voetballers zonder helmen zijn allemaal mannen Elma. Het blijft oneerlijk verdeeld in de wereld... ;-)

> maar zij was wel de enige die erop wees dat de strijd om artikel 23
> helemaal niet om religie gaat, maar om zwarte scholen, zwarte
> buurten. dus een economisch vraagstuk is. en dat bussing in de usa
> zelfs niet werkte.

Inderdaad. In Berkeley schieten de prijzen van huizen omhoog als je de grens vanuit Oakland (de twee steden zijn volkomen aan elkaar gegroeid) overgaat. Om het enkele feit dat je als je daar woont je kind naar de publieke school in Berkeley en niet zoals je naaste buren naar de publieke school in het veel armere en zwartere Oakland moet sturen.

> hirsi ali heeft een goede pr adviseur (v/m) nodig

Welnee, dit is geen PR probleem, dit is politieke overtuiging.

> maakt een bewegend cartoon filmpje aan het eind van de uitzending.
> briljant vind ik.
> van aartsen als poppenspeler met hirsi ali en wiegel als
> balletdansertjes (hirsi ali zal er beter uit in tutu dan wiegel ;).
> aan het eind van het filmpje hadden de dansertjes al vechtend hun
> touwtjes vast om het hoofd van van aartsen gewikkeld.. ;)

:-). Maar zowel Wiegel als Hirsi Ali hebben zich toch nooit laten bespelen door van Aartsen...?

Groeten,
Mark Giebels