integraal citeren maakt inbreuk op auteursrecht

Henk Elegeert HmjE at HOME.NL
Sat Nov 26 15:37:07 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Erik van den Muijzenberg wrote:
> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> Nee, want een samenvatting maakt geen inbreuk op
> het auteursrecht en is dus niet strafbaar.

> Zie boven.
>
> Leuk geprobeerd Henk, maar de volgende keer toch wat
> beter opletten. Ik geef je een zes min voor de moeite.

Pakkende titel, dat wel die kop: "integraal citeren maakt inbreuk op
auteursrecht", dus ik daar op af. :)

Maar het is wel wat erg magertjes, Erik. Die titel dekt op geen enkele
manier de lading. Er is geen enkele verwijzing of onderbouwing.

Tja, je eigen verhaal maar niet op de titel. :)
Of heb je al ontdekt dat je/die stelling niet klopt ?

Leuk geprobeerd, Erik.
Wil je er echt een cijfer voor? ;)

Henk Elegeert