Rouvoet: ook bij niet-gelovigen is soms sprake van fundamentalisme

Fri Nov 25 23:27:54 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Tjerk Jouwstra <tjouwstra at WXS.NL>
>Gaat het wel goed met je?

 Dat blauwe oog dat Erik me bezorgd heeft, trekt gelukkig al aardig bij.

>Je citeert hier steeds vaker uit De Telegraaf, je volgt Wiegel, citeert
>Rouvoet en zometeen ben je het ook nog eens met Bas van der Vlist over
>pornouitzendingen in de cel; dat neigt toch tot determinisme?

 Absoluut... Maar ik kijk weer niet naar Talpa, natuurlijk - en dat
 compenseert een hoop. En een mens moet toch wat...   ;-)

 Serieuzer: het gaat er om om wat klopt. Wie wat zegt, maakt mij eigenlijk
 niets uit. Rouvoet lijkt mij trouwens wel okee... en op de website van
 D66 staat ergens tussen alle homo's van deze week dat D66 Van der Vlies
 met iets steunt (hopelijk niet ook al met dat porno-gedoe).