PvdA wil verplichte anticonceptie

Tjerk Jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Fri Nov 25 23:05:00 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Henk,

Jouw stellingname in deze discussie was stevig en je kiest duidelijk voor de
ouders.

Bij al die postings van je afgelopen week, vooral tegen Elma gericht, vroeg
ik me af, en vraag ik je nu: Hoe staat het met het kind? Dat moet toch
voorop staan, niet eens de kinderwens van de ouders, maar wat is het belang
van het kind. Ik dacht dat je je daar voor inzette, maar in de discussie met
Elma heb ik je er niet over gehoord, in tegendeel, ouders , cq man en vrouw
moesten maar kinderen maken zoveel en zolang als zij dat willen. ik he daar
iets tegen.

Met vriendelijke groet,

Tjerk Jouwstra
Utrecht