VVD-splijtzwamscore AHA (2)

Henk Elegeert HmjE at HOME.NL
Fri Nov 25 18:02:22 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Erik van den Muijzenberg wrote:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Zeg Fluks, kun je hier eens mee ophouden?

Waarom zou hij dat? Het past uitstekend
in hetgeen hij te berde brengt.

> Ik lees ook kranten. Ik heb er geen behoefte aan
> dat deze lijst wordt vervuild door het seriematig
> forwarden van allerlei berichten die ik allang heb
> gelezen.

Maar lees je kantenkoppen dan zelf niet?

> Ik wil er bovendien op wijzen dat je door het
> forwarden van krantenartikelen inbreuk maakt
> op het auteursrecht van de dagbladen in kwestie.

Ja, maar voor het doel waarvoor het gebruikt wordt bestaat daarop
uitzondering. Dat jij dat doel niet onderschrijft is jouw zaak maar doet
daaraan helemaal niets af.

> Je gedrag is dus niet alleen hinderlijk maar ook
> strafbaar.

Onzin. Je plaatst het slechts in een volstrekt verkeerd kader.

> Voor een korte samenvatting, bij voorkeur vergezeld
> van een *onderbouwde* mening (dus niet op z'n Van
> Meeterens maar wat aanblaten zonder enig bewijs),
> hou ik mij aanbevolen.

Dat bedoel ik, je wenst het te hebben toegesneden op je eigen wensen en
lokt hem, om in jouw termen te blijven, uit tot het plegen van een
strafbaar feit.

Bedoel je nu, dat als hij naar jouw pijpen danst, het dan wel mag ? :)

Henk Elegeert