PvdA wil verplichte anticonceptie

Ger gmw.arts at HOME.NL
Thu Nov 24 14:18:03 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ik snap hem al hoor Henk, ze bedoelen een verplichte anticonceptie voor alle
VVD-ers, CDA-ers en wie weet ook wel voor D66-ers.:))))

Welke instantie die zaken uitvoert voor de regering werkt nu eigenlijk wel?
Overal is het vol van bureaucratie, vele missers, en lijkt het behoudt van
het eigen baantje het voornaamste item te zijn. Je zou ze eens op een rijtje
moeten zetten, het is gewoon overal een grote puinzooi.
Ik denk dat partijen als D66 maar eens moeten gaan hangen op
overheidsvernieuwing ipv bestuurlijke vernieuwing.

Ger