AHA valt Wiegel opnieuw aan (2)

e.ouwehand1 e.ouwehand1 at CHELLO.NL
Thu Nov 24 13:24:29 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Fritz van Rikxoort heeft op donderdag, 24 nov 2005 om 11:36
(Europe/Amsterdam) het volgende geschreven:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Je draait het om Marc,
>
> Wiegel omspeelt charmant de vrouw, en laat de ballen liggen,

sterker nog, hij speelt de ervaren, bedaagde politicus, die op
uitnodiging zich wel wil verwaardigen terug te keren als premier.
terwijl de vvd nog steeds afkalft
ik heb al sinds de jaren '70 een hekel aan hem en waar hij voor staat.
hij maakt wat betreft integratieproblematiek de indruk niet gehinderd
te worden door veel kennis.

jammer dat ayaan hem de kans gaf in open doel te schieten.

> Ayaan bevraagt Wiegels beleidsbemoeienis (die is er niet)
> en in reactie op zijn persoonlijke aanvallen zijn eigen spel
> met zijn eeuwige terugkeer naar Den Haag.

ja, helaas
en zelfs mijn krant brengt dit onbeduidende ruzietje weer prominent op
de voorpagina.

hij teert op de illusie dat hij rust en orde in 'ons land' bij 'ons
volk' zal doen terugkeren.

ff meeliften op de angst voor franse toestanden die nu heerst.

gr elma