Wiegel slaat terug naar / Donner neemt afstand van AHA

Thu Nov 24 00:12:06 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Elma Ouwehand <e.ouwehand1 at CHELLO.NL>,
>ik hoop maar dat het denkende deel van de natie er niet intrapt
                      ^^^^^^^^^^^^^
                           ??
 Hoezo ? Met Wiegel is toch niets mis ?

 Je kan het al dan niet met hem eens zijn, maar hij is zeker geen abject
 mens - zoals AHA dat weer wel is. Het gaat niet om standpunten, het gaat
 om het doelbewust kweken van 'Somalische haat' in Nederland. Wiegel is
 daar tegen (ik ook), AHA is de exponent daarvan.

 Het is daarom goed dat Wiegel heeft teruggeslagen - en dat het conflict
 AHA-Wiegel door het gebruikelijke ontactische optreden van de eerste uit
 de hand schijnt te lopen. Wiegel verdient juist de steun van 'het denkende
 deel van de natie'. Die lafbekken in Den Haag, D66 incluis, durven dit
 namelijk niet. Die zetten het verstand liever op nul.

 Hopelijk is dit een aanzet voor de VVD om zich van mevrouw te ontdoen.