PvdA wil verplichte anticonceptie

e.ouwehand1 e.ouwehand1 at CHELLO.NL
Wed Nov 23 20:17:25 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Henk Elegeert heeft op woensdag, 23 nov 2005 om 16:43
(Europe/Amsterdam) het volgende geschreven:

> Elke ander voorstel is (mogelijk) beter. In elke geval realistischer.

kluitje in het riet? loop ik nooit achteraan.

> Vertel...

nee, is privé

> En toch het risico genomen? Of heeft het (in een mogelijke geval voor
> jou) geen effect meer?

ga je mond spoelen, vlerk

> Je eigen kind/zoon?

jawel

>  Een geweldig opvoeder ben je. Overigens, het voorstel betreft;
> "gedwongen tot inname van anticonceptie".

gaat imo dus nog niet eens ver genog

> Heksenverbranding is ook een optie, toch?

wat heeft dat er nu weer mee te maken?

> Nee, dit is er een voor ingewijden. Verder niks.

hoezo? we praten er nu toch over?

> Jouw krant?

de volkskrant
de telegraaf lees ik niet

> Ik wil een uitgebreide en brede discussie met alle burgers/kiezers.

ga die maar fijn organiseren dan. ik ben tevreden met mijn krant.
en het internet

> Overigens gun ik je wel het krijgen van kinderen.

ik heb drie volwassen kinderen en vijf kleinkinderen
en jij?

> Ik blijf niet inzien welke positieve bijdrage daarvan uit zou kunnen
> gaan.

van wat?

gr elma