PvdA wil verplichte anticonceptie

Henk Elegeert HmjE at HOME.NL
Wed Nov 23 17:11:44 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ger wrote:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Onnozel voorstel van de PvdA al was het maar de controle op de naleving er
> van. En wat zou de straf kunnen zijn als later de dame in kwestie toch
> zwanger zou zijn?

Afmaken dan maar ? ;)

> Er staat tegenover dat er zoveel inbreuken op de levens
> van mensen worden veroorzaakt door het huidige kabinet, er zijn zelfs al
> doden door de betreuren, dus daar moet men niet als argument mee komen.

Lijkt mij ook, Ger.

 > En
> nonnozele voorstellen zien we wekelijks voorbij komen van ASO.

Eens Ger, maar waarom moet de PvdA dan ook zo ASO worden ? Niet dat ze
dit niet evenzeer zijn, hoor. Als je hen bezig ziet met het jeugd- en
jongerenbeleid in diverse plaatsen in het Limburgse. Urghh....

> Maar het is ook weer zo dat je er in de schoenen van zo'n zeer mishandeld
> kind er wellicht anders over zou denken.

Dat zou kunnen, Ger. Maar wat als die over die mishandeling heen komt en
het (met of zonder ondersteuning) weer goed kan vinden met de ouders, en
daarna wel weer een broertje of zusje wil?

Moet de Rechter dan maar weer kijken ..... ?????? (Die heeft toch al
niets te doen) Bovendien, de overheid zelf is op het gebeid van
opvoeding niet 'het voorbeeld' dat navolging zou moeten genieten, wel?

Maar goed, jij en ik zijn het geloof ik wel eens dat het belachelijk
voorstel is.

Henk Elegeert