AHA vliegt troetelliberaal Wiegel naar de strot

Tue Nov 22 08:08:57 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

>Zo'n Wiegel is precies zo'n Turkse of Marokkaanse vader die instinctief
>aanvoelt dat hij de modernisering niet kan tegenhouden ^^^^^^^^^^^
 ^^^^^^^^

 Instictief aanvoelt ? Da's dus ook weer projectie.

 AHA in Trouw/Telegraaf,
>terugtrekt in zijn buurt, want daar is het lekker veilig.'

 Hahahaha - we weten wie dat zegt. De eeuwig 'bedreigde' AHA die overal
 heen vlucht... en ook daar louter onrust stookt. Want dan voelt ze zich
 weer 'thuis'.

>'Ik dacht: ach, die man woont in Dieren of Diever of zoiets, op zo'n
>ideale, idyllische plek.

 Geef daar maar op af... Weten we in elk geval waar AHA met Nederland naar
 toe wil.

>Hij is niet geraakt (...) door de nieuwe werkelijkheid.'
                                   ^^^^^^
                                     ??
 Iemand die zoiets zegt is vrij ernstig gek. Vrijwel het gehele Nederlandse
 volk wijst de 'nieuwe' werkelijkheid af.

>Het Kamerlid, bekend door haar scherpe kritiek op de islam, zegt er zeker
>van te zijn dat er een 'reformatie' van de islam komt.

 Is dat de nieuwe werkelijkheid - de werkelijkheid die nog komen moet ?

>'Die kan alleen plaatsvinden als er sprake is van vrijheid van menings-
>uiting.

 De vrijheid van meningsuiting is de beerput van de Nederlandse politiek
 geworden. Elkeen die van die vrijheid rept, is niet helemaal goed bij
 z'n hoofd.