Submission 2 over positie homo's in islam

Mon Nov 21 12:04:32 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On 21-nov-2005, at 9:57, Dr. Marc-Alexander Fluks wrote:

>  Erik van den Muijzenberg <muijz at DDS.NL>,

Ik heb de term AHA niet gebruikt, dus dit zijn
geen citaten van mij.

>  Beste kleinzoon van AHA -

Ik ben geen kleinzoon van AHA.
Jij meent mij bij gebrek aan argumenten met
'jongen' te moeten aanspreken; dan noem ik jou
'opa'. (Ik had je ook 'ouwe lul' kunnen noemen.)

> ik heb het over AHA en de reactie van haar ge-
>  lovigen op de aankondiging van een filmpie, jij hebt het daar niet
> over.

Inderdaad, ik heb het niet over Hirsi Ali; ik heb
het over jouw malle, niet op feiten of analyse
gebaseerde gebral.

>  Je hebt het zogenaamd over mij - maar ook dat blijkt nergens uit.

Ik heb het over jouw malle, niet op feiten of
analyse gebaseerde gebral.

> Eigenlijk heb je het nergens over.

Dit is een bijzonder doorzichtige poging om een
discussie over jouw malle, niet op feiten of analyse
gebaseerde gebral uit de weg te gaan.

>  Kennelijk is het zeer bedreigend voor jou als iemand vraagtekens
> bij het
>  functioneren van AHA durft te plaatsen. Wie aan AHA komt, komt aan
> jou.

Zou je je amateurpsychologie willen staken?
Jij had het toch over *feiten* beweerde je?

'Kennelijk is het ...' is geen feit, maar een
mening. Nogmaals: lever het diploma maar in.
Je snapt er helemaal niets van. Je bent domweg
te dom Fluks, om een feit van een mening te
onderscheiden.

>  Welke 'diploma' heb jij zoal (zwemdiploma) ?

A en B, en duizend meter.
Jij schijnt gediplomeerd astronoom te zijn. Dan
moet je toch begrijpen wat een *feit* is, wat een
*interpretatie* is, en wat een wilde *speculatie*
is Jij laat hier keer op keer zien dat je het
verschil niet begrijpt, jee en pocht bovendien op
niets af over je analytische vermogen.
En als ik daar dan de vloer mee aanveeg ben je
niet eens in staat om er iets relevants op terug
te zeggen.
Vandaar dat ik zei: lever de diploma's maar in.

Duidelijk zo?

Dag opa! Welterusten.

Erik vdMb