Submission 2 over positie homo's in islam

Mon Nov 21 10:57:55 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Mark Giebels <mark at GIEBELS.ORG>,
>Maar nog even over jouw 'geen mening hebben' als dogmatisch pragmatist.
>Ik dacht toch echt begrepen te hebben dat jij van mening bent dat alle
>immigratie per direct gestopt moet worden, en dat AHA is het gevang moet
>worden gegooid vanwege haar pogingen Mokum te laten exploderen. Of heb ik
>het fout?

 Hahahahaha  :-)

>Ik heb trouwens een gruwelijke hekel aan mensen die pragmatisme als enige
>politieke overtuiging hebben. Die lui zijn per definitie onbetrouwbaar.

 [Maar wel voorspelbaar]

 Ik probeer altijd te kijken hoe iets in elkaar steekt en dat zeg ik dan.
 Bij mij zit er dus nooit iets achter. Ook niet achter al die fouten die
 ik constateer in het denken van anderen. Ik heb inderdaad nergens een
 mening over. Een mening ontneemt een mens alleen maar het zicht op alles
 dat tegen die mening indruist. Een mening snijdt altijd in eigen vlees.

 Ik vind het wel raar dat anderen dat dus allemaal weer wel doen - maar
 goed, dat is nu eenmaal de keerzijde van ideologie - dat denkfouten gene-
 raties lang worden doorgegeven zonder dat men daar vraagtekens bij zet.

 Ik zet juist weer wel overal vraagtekens.