Submission 2 over positie homo's in islam

Sun Nov 20 12:01:00 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Erik van den Muijzenberg <muijz at DDS.NL>,
>volgens ben je gewoon een homofobe mafkees met een Hirsi Ali

 ...volgens mij ben jij een AHA-gelovige...?

>De rest van je geneuzel heb ik maar geschrapt.

 Verbaast me niets waar daar stonden de feiten in. Voor wie
 gelooft, zijn weerleggende feiten nu eenmaal erg bedreigend.

 Doe je ogen nou eens open jongen. Zie wat er werkelijk gebeurt
 - ze heeft je domweg genaaid met die belofte aan het shortcutten,
 zoekt een mode-onderwerpje (waar ik niet achteraan loop, en jij
 kennelijk wel, vandaar dat je mij een fobie op het gebied van dat
 onderwerpje toedicht) en komt daar mee. Was het mode-inderwerpje
 op dit moment koeienvla, dan ging Submission #2 over koeienvla en
 dichtte jij mij een koeienvlafobie toe. Ze produceert als altijd
 datgene dat mensen graag willen horen.

 Maar ze heeft niets te zeggen.