Submission 2 over positie homo's in islam

Sun Nov 20 11:26:59 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On 20-nov-2005, at 10:02, Dr. Marc-Alexander Fluks wrote:

>  Ik, eerder,
>
>  Erik van den Muijzenberg <muijz at DDS.NL>,
>
>  ??
>
>  Dat toch de verkeerde vraag ?

Nee, dat is de juiste vraag.
Jij beweert dat het *de bedoeling* was dat in Amsterdam
een soort burgeroorlog zou uitbreken. Dan is mijn vraag:
de bedoeling van wie? En waar is je bewijs voor je bewering?

> Het gaat er toch om om wat ik vond - niet

Neenee Fluks. Volgens eigen zeggen ben je analytisch
bezig. (Ik geloof daar overigens geen klap van; volgens
ben je gewoon een homofobe mafkees met een Hirsi Ali
fixatie.)
Als je analytisch bezig bent - nogmaals: ik geloof er geen
klap van - dan moet je toch echt met bewijs voor je
beweringen komen. Dus voor de draad ermee Fluks.

De rest van je geneuzel heb ik maar geschrapt.

Erik vdMb