Submission 2 over positie homo's in islam

Sun Nov 20 00:35:37 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On 20-nov-2005, at 0:00, Dr. Marc-Alexander Fluks wrote:

>  Neen. Ik heb AHA nagetrokken omdat mij duidelijk was dat het de
>  bedoeling was dat er in Mokum een soort burgeroorlog zou uitbreken.

De bedoeling was? Van wie? En je bewijs is?

>  Ik ben noch politiek correct, noch neo-politicus die het heeft
> over de
>  vrijheid van meningsuiting. Ik zeg gewoon waar het om gaat. Da's veel
>  eenvoudiger. Daarenboven: ik ben niet links en ik ben niet rechts; ik
>  zit in het politieke centrum en kijk nogal analytisch naar wat er in
>  Den Haag gebeurt. Aan meningen doe ik niet... Meer niet.

Dit is dus allemaal volslagen flauwekul.
De opvatting "dat het de bedoeling was dat er in Mokum
een soort burgeroorlog zou uitbreken" is gewoon ook maar
een mening - en bijzonder slecht onderbouwd bovendien.

Fluks' opvattingen kunnen worden samengevat in
de woorden van Mat Herben waarmee deze het
gedachtengoed van de vastgoedboys bij de LPF
aanduidde:
"Ik zeg wat ik denk en ik weet niet wat ik zeg".

Met analyse heeft het helemaal niets te maken.

Erik vdMb