Submission 2 over positie homo's in islam

Sun Nov 20 00:00:30 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Tjerk Jouwstra<tjouwstra at WXS.NL> schreef,

 Elma Ouwehand1 <e.ouwehand1 at CHELLO.NL>,
>ik vind dit nog een geflatteerde weergave van de consistentie van de
>heer fluks' redenering.

 Ik vatte het op als een (leuk) grapje.

>hebben zij elkander ooit IRL of virtueel ontmoet dan?

 Neen. Ik heb AHA nagetrokken omdat mij duidelijk was dat het de
 bedoeling was dat er in Mokum een soort burgeroorlog zou uitbreken.
 Uiteraard werden al mijn vermoedens bevestigd... En nu weer nu blijkt
 dat al dat geraaskal over dat shortcutten gewoon fantasie was...

>ik aan een password zou kunnen komen voor het lijstarchief. eeuwige
>newbie hè.

 1. Surf naar het archief.
    https://listserv.surfnet.nl/scripts/wa.exe?S2=d66&I=1&X=-&a=today&b=today&0=S&q=From:
 2. Merk dat je er niet inkomt zonder een wachtwoord te kiezen.
 3. Kies een wachtwoord.
 4. Je krijgt een OK code van de listserver.
 5. Mail deze OK code terug aan de listserver. Dus mail 'OK 12345678'
    aan listserv at nic.surfnet.nl.
 6. Je hebt toegang tot het archief.

>ik heb het over het taalgebruik van de heer fluks als het om AHA en
>homoseksuelen gaat.

 Ik ben noch politiek correct, noch neo-politicus die het heeft over de
 vrijheid van meningsuiting. Ik zeg gewoon waar het om gaat. Da's veel
 eenvoudiger. Daarenboven: ik ben niet links en ik ben niet rechts; ik
 zit in het politieke centrum en kijk nogal analytisch naar wat er in
 Den Haag gebeurt. Aan meningen doe ik niet... Meer niet.

 Marc Fluks, Amsterdam