Submission 2 over positie homo's in islam

e.ouwehand1 e.ouwehand1 at CHELLO.NL
Sat Nov 19 13:31:52 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Henk Elegeert heeft op vrijdag, 18 nov 2005 om 23:21 (Europe/Amsterdam)
het volgende geschreven:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> Was dat nu maar waar, maar daarvoor zijn geen bewijzen te vinden. Men
> meent slechts dat het zo is en bewonderd kennelijk haar moed.

bewondert?
ik weet ook alleen maar wat er in interviews met haar staat, en ik weet
dat ze van de pvda waar ze weinig met haar wetenschap over
onderdrukking kon doen naar de vvd is overgestapt.

> Dan maar buiten het het kamerlidmaatschap om graag.

de discussie of het verstandig is dat een kamerlid als kunstenaar zelf
kunstzinnige middelen inzet om een doel te bereiken is m.i. een andere
dan waar ik het hier over heb.

ik heb het over het taalgebruik van de heer fluks als het om AHA en
homoseksuelen gaat.

> Theo was geen Kamerlid. Dat maakt het verschil.

als dat was wat de heer fluks geschreven had, zou ik niet geprotesteerd
hebben.

gr elma